Arts visuals

Categoria
CB Arts
Territori
CBL Territori
Patrícia Barrachina, sota el nom artístic de Patossa, naix a València l’any 1979. L’artista visual va estudiar Fine Arts a la Universitat Politècnica de València i també Drama a l’Escalante Centre Teatral.
Treballa com a dissenyador gràfic i des de fa uns anys s’ha submergit en el collage, fent-lo el seu principal motor artístic i creatiu. L’artista sent aquesta disciplina com una forma d’expressió on papers i objectes adopten un nou significat vital.
En el seu blog es pot veure algunes de les seves obres i òptiques atrevides com ‘Punto de encuentro’, ‘Marcando estilo’ o ‘El tocador’, entre altres creacions.
Alba G. Corral naix a Madrid a la dècada dels setanta i s’estableix a Catalunya, concretament a La Ràpita. És artista visual, desenvolupadora de codi i docent. Per altra banda, és enginyera informàtica.
La seva obra està fermament lligada al dibuix com una eina de bel·ligerància. La tècnica del grafit i el retolador es vinculen per tal de reflexionar sobre la vida quotidiana al voltant del realisme capital i l’entorn rural.
Lucie Wahl és cineasta i artista de Belles Arts a París. Ha estudiat a l’Akademie der Bildende Künste Wien i ha exposat en diferents espais internacionals.
Zamora defineix la seva obra com un estudi sobre la vida i els seus processos abordat des de la pràctica, precisament, del dibuix i l’animació expandits en el diàleg.
De forma paradoxal, Nkanga treu a la llum les memòries i els impactes històrics provocats per l’home i la naturalesa.
El vessant artístic el desenvolupa amb la pintura i el seu interès per la textura, composició, color, ordre i atzar fa que hagi trobat una manera d’expressar-se artísticament.
La seva pràctica gira al voltant de preguntes sobre com habitem i ens relacionem amb el món i els ecosistemes que ens envolten, repensar des d’allò quotidià per obrir preguntes, deixar lloc al dubte.
Des del 1988 que forma part de l’equip docent de l’escola IDEP, dirigint i impartint el curs d’especialització en el tractament digital de la imatge i els tallers de tècniques del segle XIX i de tècniques alternatives.
Les Terres de Ponent el van tornar a atreure d’adult i es va instal·lar al poble de Les Avellanes, a la Noguera, que s’ha convertit en la seva segona residència i també en l’espai d’inspiració per a la realització de les seves fotografies.