Pirates, faunes, dimonis

A través del cel·luloide i de la mà de criatures plenes de llums i ombres, des de La Panera ens disposem a fer el viatge d’anada a Berlín i tornada del cineasta Pol Merchan. Els curtmetratges de l’exposició Pirates, faunes, dimonis tracen el mapa d’una doble recerca identitària i sobre el cos audiovisual.
Solsona, 1980
Amb la trilogia de curtmetratges que ens presenta Pol Merchan a La Panera, aterrem a Berlín, una mena de País de Mai Més, on poder desafiar les categories binàries de gènere.

Subscriu-te per seguir llegint!

Aquest contingut només està disponible per als nostres subscriptors digitals.
Per tal d'obtenir més informació sobre les diferents modalitats de subscripció que t'oferim, fes clic al següent botó:

Artistes relacionats

Articles relacionats

Barcelona Producció 2025 fa públics els projectes guanyadors. Consulta el format de les obres i les dates expositives.
La Panera estrena un nou programa expositiu que posa al centre la lluita per la descolonització dels cossos femenins i la reconnexió amb la mare Terra. Es tracta de quatre propostes, visitables fins al 29 de setembre de 2024.
Després d’una llarga espera, el Morera obre finalment les portes del 13 d’abril al 12 de maig per presentar-se de nou i molt canviat.
El temps transcorregut fins ara ha organitzat les societats en unitats estereotipades, amb la qual cosa la brúixola cognitiva de les persones s’ha desenvolupat segons aquestes. Però qui som realment?
M'interessa patrocinar aquesta secció