ROSTRES OBLIDATS. THE FALLEN ANGEL-DUANE MICHALS (1968)

MITJANÇANT INSCRIPCIONS I DESCRIPCIONS POÈTIQUES DELS SUBJECTES EXPOSATS, DUANE MICHALS SE’L CONSIDERA UN DELS PRINCIPALS REPRESENTANTS DE LA FOTOGRAFIA CONCEPTUAL I FILOSÒFICA. AIXÍ MATEIX, SE’L RECONEIX PELS SEUS RETRATS A WARHOL, MAGRITTE O DUCHAMP. A TRAVÉS DE L’OBRA L’ÀNGEL CAIGUT (1968), UNA FOTOGRAFIA SEQÜENCIADA, VA ACONSEGUIR DESPERTAR L’INTERÈS DEL GRAN PÚBLIC. EL MOMA DE NYC, L’ART INSTITUTE OF CHICAGO O EL CARNEGIE MUSEUM OF ART DE PITTSBURGH SÓN ALGUNS DELS ESPAIS EXPOSITIUS DEL SEU RECORREGUT ARTÍSTIC.
Lleida (2000)
Sortint-se de l'ordinarietat i del que ens pot semblar còmode i senzill, l’autor es presenta a través d’un format que no es reconeix ni estàtic ni en moviment.

Subscriu-te per seguir llegint!

Aquest contingut només està disponible per als nostres subscriptors digitals.
Per tal d'obtenir més informació sobre les diferents modalitats de subscripció que t'oferim, fes clic al següent botó:
Etiquetes
Sexualitat
Apareix a la revista
1

Articles relacionats

No vaig tenir mai en compte a Vassili Kandinsky que s’autoproclamés inventor de l’abstracció. Ell no podia saber res de «la gran obra», com m’agradava anomenar els quadres que feia però no ensenyava. I els homes són vanitosos!
Bernardino Campi era un dels pintors destacats de la Llombardia. Ell va ser el meu mestre. Tenia catorze anys quan el meu pare em va portar al seu taller amb l’Elena, una de les meves sis germanes.
Rithika Merchant explora mites èpics més enllà de les geografies, alhora que desenvolupa el seu propi vocabulari visual: criatures i símbols.
M'interessa patrocinar aquesta secció